Reziume.lt - įkvepiančiai darbo paieškai

Įrašai pagal kategoriją: Karjeros patarimai

autorius: Reziume.lt
Turbūt sudėtinga būtų rasti kitą tokį gyvybingą miestą kaip Vilnių. Kasmet čia atvyksta gyventi vis daugiau žmonių ir visiškai nenuostabu kodėl – mieste gausu ir darbo, ir pramogų. Kaip tame sename posakyje: duokite liaudžiai duonos bei žaidimų ir žmonės bus patenkinti. Apskritai žiūrint Vilnius darbo pasiūlymų skaičiumi visada bent kelis kartus lenkia kitus Lietuvos miestus Jeigu ieškote darbo ir norite atvykti gyventi į Vilnių, ar jums pasiseks? Pažiūrėkime.

Labiausiai rankas iš džiaugsmo turėtų trinti programuotojai. Kaip niekada įmonės reiškia milžinišką susidomėjimą šios srities specialistais. Prieš keletą metų Vilniuje įsūrę Barclays, Western Union ar Microsoft paslaugų centrai iš esmės pakeitė žaidimo taisykles, kai jauniems ir gabiems specialistams privilioti metė dideles pajėgas. Neretas susigundė dideliu atlyginimu bei tvirtu tarptautiniu vardu ir dabar drąsiai tarp pažįstamų galėtumėte rasti ką nors, dirbantį minėtose įmonėse. Labai neturėtų nusiminti ir tie, kurie programuoti nemoka – minėtos kompanijos į IT žinių reikalaujančias darbo pozicijas priima ir nepatyrusius darbuotojus bei juos išmoko reikalingų dalykų Skaityti toliau

autorius: Reziume.lt
Paklaidžioję po darbo skelbimus Lietuvoje, neabejotinai užtiksite kompanijų, siūlančių darbo pozicijas marketingo vadybininkui, marketingo specialistui arba marketingo vadovui. Raktažodžiai: iniciatyvumas, projektų valdymas, renginių organizavimas, komunikabilumas, klientų poreikių analizė ir panašūs. Skamba intriguojančiai, tačiau, jei dešimties skirtingų žmonių paklausite, kas tai yra marketingas, tikėtina, jog vieningo atsakymo negausite, o pats populiariausias bus „ai, nu tai kažkas ten su reklama“. Pridėkime dar debatus apie tai, ar lietuviškas terminas rinkodara yra tikslus marketingo atitikmuo, ir greitai paaiškės, kad niekas tiksliai nežino, kokių tiksliai žinių ir gebėjimų reikia tam marketingui.

Kalbant bendrai, marketingas yra orientacija į klientą. Bet net jei ir pasitelktume klasikinį ir labai supaprastintą, nors jau pasenusį trumpinį 4P, apibrėžiantį marketingo priemonių sprendimus, susijusius su produktu, kaina, reklama ir distribucija, greitai paaiškėtų, kad marketingas yra itin plati sritis. Tad nenuostabu, jog skirtingose darbovietėse marketingo specialistams atitenka skirtingos užduotys. Tai priklauso nuo įmonės veiklos srities, dydžio, darbuotojų skaičiaus ir taip toliau Skaityti toliau

autorius: Reziume.lt
Jeigu studijų metais nesiėmėte darbo paieškos ir nepradėjote dirbti (kaip tuo pasirūpino daugelis jūsų bendramokslių), o visą širdį ir laiką skyrėte studijoms, tai dar nereiškia, kad padarėte nedovanotiną klaidą. Taip, galbūt kai kurie draugai jau bus pažengę toliau karjeros atžvilgiu, tačiau gyvenimas tuo ir ypatingas, kad kiekvienas renkasi savo kelią, o tie, kurie startuoja pirmi, nebūtinai išlaiko lyderio poziciją ir greičiau pasiekia finišą.

Daugelis studijas baigusių jaunuolių ieškodami darbo Lietuvoje susiduria su įdomia dilema: nors jie yra jauni, alkani sėkmės, pasiryžę versti kalnus ir turi marias atsilaisvinusio laiko, tačiau karti darbo rinkos tiesa pasitinka negailestingai – jų tiesiog nereikia. Tiksliau tariant, reikia, tačiau ne visada tiems, kurių norėtų patys jaunuoliai. Internete daug panašių darbo skelbimų su panašiais reikalavimais, kitaip tariant, siųskite savo CV bei motyvacinį laišką ir galbūt jums kas paskambins. Ar tai vilioja Skaityti toliau

autorius: Reziume.lt
Atspėkite įmonės darbuotojo poziciją: žino daugiau už įmonės kolegas, tvarkosi greičiau nei direktorius, o derybiniais įgūdžiais pranoksta bet kurį klientą, kas? Tikėtina, kad spėjote, jog tai praktikantas – ir jūs buvote iš dalies teisus, tačiau praktikantas dažniausiai prieš klientus neatsilaiko. Tas universalus karys išties yra biuro administratorė. Vargu, ar rasite kitos darbo pozicijos žmogų įmonėje, kuris atlieka tiek daug nematomo, nepatrauklaus, bet itin svarbaus darbo. Jeigu kaip tik prisiminėte keletą juokelių apie sekretores, kurių sugebėjimai matuojami sijono trumpumu ir kavos virimo įgūdžiais, tuomet, deja, pats laikas juos pamiršti, kadangi mąstantys šiuolaikiniai vadovai administratorę renkasi itin kruopščiai ir pagal visai kitokius kriterijus.

Kodėl vadovams svarbu turėti patikimą biuro administratorę? Yra keletas svarbių priežasčių, tačiau pagrindinė jų, be abejo, yra laisvė bei „ilgesnės“ rankos, kurios bet kuriam vadovui, skaičiuojančiam keikvieną minutę paroje, yra taip gyvybiškai reikalingos. Ne paslaptis, jog administratorė atlieka daug iš pažiūros rutininių darbų, kuriems reikalingas automatiškumas – priimti, parašyti, atsiliepti, padaryti, suplanuoti; paskui pakartoti tą patį. Paskaitinėję administratorėms darbą siūlančių įmonių skelbimus Vilniuje ir Kaune ar apskritai visoje Lietuvoje pastebėsite, jog reikalavimai daugiausiai šabloniniai, neišsiskiriantys iš kitų panašių skelbimų. Tačiau ko išties reikia administratorei? Už ką kiekvienas vadovas bus pasiryžęs apiberti auksu ir pagyrimais Skaityti toliau

autorius: Reziume.lt
Dabar jau drąsiai galima teigti, kad socialiniai interneto tinklai (SIT) yra tikras pastarojo dešimtmečio fenomenas, be kurių šiuolaikinis interneto vartotojas neįsivaizduojamas. Trumpai apibūdinant SIT reikia pasakyti tai, jog tai paslauga internete, leidžianti žmogui susikurti asmenybės atvaizdą tam tikroje sistemoje pagal tam tikrus rėmus, formuoti ir plėsti pažinčių ratą bei įsitraukti į tam tikrus veiksmus, išreiškiant savo asmenybę: dalintis informacija, rekomenduoti, reitinguoti, kritikuoti, reklamuotis ir kita.

Pirmasis, didelės sėkmės sulaukęs SIT buvo „MySpace“ (karaliavo pagal lankomumą 2005-2008 metais), vėliau jį pakeitė „Facebook“, kurio unikalių vartotojų skaičius neseniai perkopė 1 milijardą visame pasaulyje (2012 metų duomenys). Iš pastaruoju metu sparčiai populiarėjančių socialinių interneto tinklų galima išskirti „LinkedIn“ – profesinis SIT ir „Pinterest“ – SIT dažniausiai naudojamas moterų, dalinantis ir ieškant idėjų. Lietuvoje XXI a. pirmame dešimtmetyje populiariausias buvo „ONE“ socialinis tinklas, tačiau pastarąjį aplenkė jau minėtasis „Facebook“. Kiti populiarūs SIT Lietuvoje yra „Draugas“, „Pažintys“, taip pat „LinkedIn“.

Įprastai lietuviai turi susikūrę po kelis profilius ir juos naudoja skirtingiems tikslams. Pavyzdžiui, „Facebook“ naudojamas pažinčių mezgimui bei žaidimams, „LinkedIn“ - formuojamas profesinis įvaizdis. Siekdami suformuoti patrauklų asmeninį įvaizdį, vartotojai dažnai nesusimąstydami dalinasi itin privačia informacija, kuri, jeigu tinkamai neapsaugota, yra prieinama visiems. Pastaruoju metu lietuviai susidūrė su saugumo ir privatumo klausimais, kurie interneto visuomenei aktualūs jau kelis pastaruosius metus Skaityti toliau

autorius: Reziume.lt
Pretenduojant užimti naują darbo vietą, ar intensyviai vykdant profesinę veiklą, susiduriama su poreikiu derėtis, t. y. tartis dėl palankių sąlygų. Išskiriamos kelios derybų formos, kurios priklauso nuo derybų dalyvių santykių bei rezultato svarbos abiem pusėms: rungtyniavimas (konkurencija), prisitaikymas (laimi tik viena derybų pusė), vengimas (pasitraukimas), kompromisas ir bendradarbiavimas (laimi abi derybų pusės).

Dažnai profesinėje veikloje susiduriama su situacija, kurioje pravartu pasiekti abiem pusėms naudingą sprendimą, t. y. bendradarbiauti. Tokiu atveju vystomos „laimiu-laimiu“ principu paremtos derybos. Siekiant karjeros aukštumų, pravartu žinoti, kokiomis ypatybėmis pasižymi pastarojo tipo derybos. Šiuo tikslu toliau pateikiamos rekomendacijos, kurios turės įtakos sėkmingai derybų baigčiai Skaityti toliau

Kategorijos

Pasiūlymai pagal įmonę

AB ''Lietuvos paštas''

Lietuvos paštas yra didžiausia pašto paslaugas teikianti bendrovė šalyje. Mūsų veržlios ir patikimos komandos nariu gali tapti kiekvienas, kuris atsakingai žiūri į darbą, nebijo mokytis ir nori tobulė...

rodyti daugiau